Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-08-30

Sony Xperia V

Sony Mobile kommer med en ny telefon som både bjuder på hög prestanda och dessutom är både damm och vattentålig. Ser ut som en riktigt vass lur att ha i fickan när man är ute och tränar alltså. Sony Mobile Xperia V heter deras nya 4G-telefon som man stoppat en riktigt vass kamera i (perfekt för alla bilder till bloggen!). Xperia V har den högsta nivån av damm- och vattentålighet bland smartphones (IP55/57+). Det garanterar skydd från vatten i upp till en meters djup i 30 minuter, så du kan gott och väl ta den med på en simtur också.
Nu är jag givetvis också partiskt i detta fall, men jag tycker det luktar succé nu när man slipper välja mellan en bra telefon eller en telefon som är vatten- och dammtålig.

12 kommentarer:

  1. Trevligt att se att de även gått ifrån miniatyrformatet på telefonerna. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Små telefoner är ju praktiskt! Sony släpper också en med 4.6" skärm om man gillar stort. I princip samma spec, men större och inte vattentät.

      Radera
  2. Det är visst stora reklamdagen idag... :) Sonyn nej tack, men bianchin var fin.

    /vagcyklist

    SvaraRadera
    Svar
    1. När mina samarbetspartners släpper så fina prylar så lär jag väl tipsa er om det. :)

      Radera
    2. Det förstår man ju. Som sagt. Första fs från bianchin som väcker habegör.

      Radera
  3. Tack för en underhållande blogg! Just detta inlägg gick dock lite över gränsen tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Över vilken gräns? Jag tycker telefonen verkar vara en riktig hit. Hade den varit stöttålig hade den väl varit perfekt för alla som gillar att vara utomhus.

      Radera
  4. Har en Motorola defy som jag är ruggigt nöjd med just nu. Men det där kan mycket väl bli min nästa. Får se vad samsung kommer ut med innan det är dax att byta. För övrigt så gillar jag de lite mindre telefonerna som inte tar så stor plats! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också mindre telefoner. Vill man ha megastora skärmar kan man väl använda sin dator?

      Radera
  5. Cykelsportens svar på Kissie och Blondinbella slår till igen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så stora bröst har jag väl ändå inte? Dessutom är jag rödhårig!

      Radera