Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-28

Typisk pendlingsväg, lite Falu CK och sommaren är slut

"Typisk pendlingsväg" skulle jag vilja skriva här, men faktum är att jag bara pendlat här en gång tidigare. Fint ändå och egentligen enda anledningen man har att se ner på Falun är ju när man kommer över någon höjd in mot stan igen.

I kväll var det traditionsenlig barn och ungdoms och vuxencykling på Lugnet. Nästa måndag ses vi vid Kårestugan för nybörjarcup i MTB för barnen.
För er som är medlemmar i Falu CK så har ni fått mejl om att köpa cykelkläder idag, och har ni inte fått mejlet så mejla mig och påpeka det. Antingen är ni inte med i medlemsregistret då, eller så är det en felaktig mejladress registrerad på er. Idag registrerade jag några nya medlemmar i Falu CK och klubben har nu fått 35 nya medlemmar i år, det tycker jag är riktigt bra!

Vädret för veckoslutet ser ju ut att bli allt annat än torrt, så jag tuggar vidare med pendlingen för att få lite trivsam cykling. Kanske ett snabbpass på onsdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar