Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-12

Idag: episk cykelcrosstur

Har käkat frukost med familjen i lugn och ro. Nu är alla redo för dagen, utom jag då kanske.. Senare idag ska stora tjejen ha kalas med SPA-tema, Ronya ska vara värdinna och vi övriga är portade. Några av kalasgästerna ska sova över också så småbarnen ska få sova hos min mor och Lasse och jag tvingas ut på några timmars cykling i eftermiddag/kväll i solskenet. Stackars mig! 
Tänkte hoja här:
Kämpa Henrik!

4 kommentarer:

  1. Har ni så där soligt så är det ju alldeles underbart. Vi hade regn, regn och sen regn. på Skandisloppet idag. Men sol och medvind sista 3 milen iallafall! :)

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut Henrik, vart går turen? /Mats S

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut Henrik, vart går turen? /Mats S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan bjuda med någon gång. 11.5 mil elände.

      Radera