Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-26

Hänga med kändisar, barncirkus, barnkalas + ANNAT

Tjena!

Det här blev ju mycket riktigt en dag med familjefokus. Efter frukost, lite kalasförberedelse +ANNAT så drog vi till stan för att kolla på Emilys dansuppvisning i samband med Läsfrestivalen. Tydligen så drog dansuppvisningen igång lite tidigare än planerat, så jag missade den då jag parkerade bilen men övriga familjen hann i alla fall fram i tid.
Lite kändisspottting i alltid så glamourösa Falun, jag ger er:Yankho Kamwendo

Barnen var i högform

Cirkus Roman äntrade scenen och gjorde väl inga fantastiska trick som man häpnade av kanske, men han trollband verkligen alla barn och engagerade dem i sina nummer. En riktigt duktig barnunderhållare, fem plus!
Efter den fantastiska föreställningen åkte vi för att äta lite mat på Tzatziki

När vi roat oss och ätit oss mätta drog vi hem igen för dagens höjdpunkt: Barnkalas för Ebbah som fyller fyra stora år på måndag.

Efter kalaset spenderade vi eftermiddagen ute på gården i solskenet

Nu är frugan och jag bänkade framför #ESC2012, hon spelar spel på sin fån och jag bloggar. Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar