Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-08

Det ska vara kul att åka till jobbet

En fin men ganska kall morgon också idag. -1.5 på termometern.

Åkte denna efter tips från Anders C.

Denna hittade jag själv på Hitta.se igår kväll, sjön heter Lilla Vällan

Denna härliga utförslöpa har jag åkt några gånger, den blir ännu stenigare längre ner

Hittade Kärleken också!

Så här åkte jag, lite fel också men det får man ta när man cyklar MTB på ställen man aldrig cyklat förr

5 kommentarer:

  1. Ser helt underbart ut. Hut långt och länge blev det?

    SvaraRadera
  2. Vad har du för karta i din Garmin? terrängkartan? /Janne B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Friluftskartan Svealand PRO tror jag bestämt att den heter.

      Radera
  3. Nu blev jag väldigt sugen att att cykla MTB :)

    SvaraRadera