Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-05-02

6½ timme cykel idag

Först festade jag ju till det i morse, sedan cyklade jag hem efter jobbet och rundade av saftkalaset med högskoleträning. Lagtempointervaller och hare stod på schemat.
Mest gymnasieelever, men också några vuxna cyklister på väg genom byn mot intervallstarten

När vi "värmde upp" så kände jag mig svag, klen, tunn och döende men när vi började med första lagtempointervallen så kände jag mig stark igen. När vi kört ett block med lagtempon så bytte jag grupp och där bjöds det på lite högre intensitet men jag överlevde i alla fall. Under haren så kände jag mig till en början stark men mot slutet så rann krafterna ur mig. De tre starkaste idag var nog Hannes, Jonathanoch Peter Vingstedt.
Jag kom hem helt död till en fru som lagat mat och efter maten stoppade en skål godis i min näve. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar