Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-04-05

DÖDSvarg, geggvägar och snöchock

Torrt och fint, precis som jag vill ha det

Lera och vatten, precis som jag vill ha det

Vattendrag, precis som jag vill ha det

Mjuka grusvägar, precis som jag vill ha det!?

Dödsvarg!? Lo? Get? Chihuahua? A-Ponny? Någon som tror sig veta vilket djur som gjort detta spår?

Snö, is, lera och uppförsbacke, precis som jag vill ha det!

Hade verkligen grisben idag. Redan från start kände jag att gårdagens stumtempopendling med efterföljande 9½ timmes bilkörande kanske inte var någon höjdare ändå? Speciellt i kombination med för lite mat och sömn (mindre än 6h/natt igen...) hela veckan. Vem kunde ana att detta skulle ha en negativ inverkan på formen!? Grisade mig ändå igenom en alternativ hempendling och försökte ta i lite på slutet. Kanske släpper grisarna taget om benen till nästa gång i alla fall. Får då hoppas det, för så här kan vi väl inte ha det!?

Hoppas att allt är bra med er och att ni får en fantastisk påskhelg!

4 kommentarer:

  1. Med annalkande högtiden i åtanke så undrar jag ändå om det inte var lammben som du drabbats av. Eller kycklingditon ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kycklingben känns väldigt träffande faktiskt...

      Radera
  2. Schysst med Vargspår.

    SvaraRadera
  3. Varg? Nä, det där är en typisk KBCK-get!

    SvaraRadera