Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-09

Twitter i bloggen



Om ni kollar riktigt noga så ser ni kanske att jag lagt till mitt Twitter-flöde här igen. Uppdaterar periodvis mycket mer där än jag uppdaterar bloggen, så ni kan väl spana in den då och då om ni vill veta vad jag har att göra eller säga. Tycker ni jag ska ha kvar Twitter-flödet här, eller känner du att dom som vill följa mig på Twitter kan göra det på just Twitter?
Vill du själv lägga in ditt egna Twitter-flöde i din blogg så är det en ganska enkel sak att göra. Allt du behöver göra är att välja de inställningar du vill ha och sedan kopiera koden för ditt flöde. Här skapar du ditt egna Twitter-flöde för att ha på din blogg eller hemsida. Har du blogger så kan du när du gjort dina inställningar välja att lägga in koden direkt i blogger. Annars får du en kodsnutt som du kopierar och lägger in i din blogg. Enkelt, snabbt och snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar