Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-02

Källslätten i bilder

Vi åkte ju till Källslätten idag och spenderade lite tid där. Källslätten är en grön oas mitt ute i skogen. Mer om Källslätten kan du läsa i första fotot från dagen. Vi var inte ensamma där men vi hade kanske roligast av de på plats. Det ihåliga trädet var barnens favorit. Vi tittade också på vattnet, kossorna och blommorna. På väg hem sa jag att alla skulle se efter vart de gick eftersom det antagligen fanns många ormar där. Å så trampade nästan Ronya på en huggorm, det var kul! Jag gillar ju naturen och så, så för mig var det en toppendag att få vara där med familjen. När vi kom hem hängde vi på gården, grillade å sånt där. Så det blev en utedag för barnen. De små har somnade snabbt i kväll och sover gott nu. Snart är det min tur, det är jobbigt att ha roligt.
Bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar