Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-06-28

Frågor?

Så här såg det ut när jag var på väg till landsvägs-SM och jag förstod att det skulle bli härligt väder, i år igen.

Till ämnet. Det har ramlat in en hel del nya läsare sedan Vätternrundan/bloggtävlingen, vilket givetvis är jättekul och inspirerande. Eftersom ni är nya och kanske inte känner mig så bra så jag tänkte att vi kör en frågestund där ni ställer frågor genom kommentarer till detta inlägg och så besvarar jag dom senare i ett separat inlägg. Hur känns det, har ni några frågor om vad som helst? Ni som följt mig på internet sedan förra seklet är givetvis också välkomna att ställa era frågor.

11 kommentarer:

  1. Vem bestämmer på Jungfruvägen 95 A?

    SvaraRadera
  2. Hej, jaha du cyklar, har du cyklat Vätternrundan :)?

    SvaraRadera
  3. Är du sponsrad av Bianchi? En Oltre är ju inte helt gratis :).

    SvaraRadera
  4. Körde du med kanttråd på Vättern och varför :)? Vad tycker du om Revolver racing annars?

    SvaraRadera
  5. Hur mycket pengar drar du in på din blogg?

    SvaraRadera
  6. Vilket är ditt bästa Cykelminne?

    Vilket var jobbigast? runt vättern, eller Landsvägs SM? på vilket sätt skilde de sig åt?

    Vilken MTB/landsvägstävling är bäst i sverige? Vilken får man inte missa?

    SvaraRadera
  7. Om man kör landsvägs sm i elit kan man då kalla sig motionär?är man inte elit åkare då oavsett hur man tränar?

    SvaraRadera
  8. Jag har lite funderingar angående att prova på tävlande på cykel och då främst i seniorklassen. Du som tränat mycket cykel i dina dar, hur ska jag lägga upp träningen, för att det ska bli så bra som möjligt?

    SvaraRadera
  9. Får man ligga mycket om man bloggar?

    SvaraRadera
  10. Oscar har nåt inlägg om en särskild sträcka och angivna tider som han, du och nån mer cyklat. Riktigt kul idé. Mer sånt, men varför inte ta nåt närmare Borlänge så man begriper var man ska åka ;-)

    SvaraRadera
  11. Vad driver dig? Förklara vad som gör cykel så speciellt.
    Vad är din bästa resp sämsta sida?

    SvaraRadera