Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-10

Monark - Öijer 1 - 0

Jag visste egentligen att jag inte var redo för höjningen än, men jag ville prova. Gick ut hårt med 346W i fyra minuter. Jag klarade det, men det var på gränsen. Tänkte lite snabbt för mig själv att det skall göra så här ont att köra fyror. Ignorerade helt det faktum att jag kört över min förmåga. Startade upp andra intervallen och tänkte att det ska göra ont från start när man kör fyror men klarade bara lite drygt två minuter innan jag vred av helt. Benen var för sura för att kunna fortsätta överhuvudtaget, så efter fyra minuters vila belastade jag benen med 333W och klämde en sista intervall innan jag avslutade passet och duschade bort skammen.

1 kommentar:

  1. Hur misslyckas man bäst med 4:orna?

    1 Klarar en 4:a på för hög watt och dör sedan?
    2 Lägger in 2 st 10 sek vila under 4:orna och "klarar" sedan att köra 4 min med för hög watt?
    3 Lägger av efter typ 3 min?

    /Kass cyklist med för lite watt i benen.

    SvaraRadera