Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-18

Hemcykling

Jo, men visst hade det kommit lite snö allt. Jag släppte ur det mesta av luften i bakdäcket redan på jobbet. När det är halt och moddigt så är ett lågt däcktryck att föredra. Hade en lite trött kropp på hemvägen. Tränar ju för fjärde dagen i rad, gick upp tidigt och cyklade ju faktiskt i morse också. Så det var väl med all rätt som kroppen gnällde lite.
Vackert

Men lite jobbigt...

Jag var tydligen inte ensam om att vara ute och cykla idag heller. Riktigt imponerande faktiskt, det gick inte helt lätt här. Och då hade jag ändå svagt utför...

Jag åkte ju faktiskt inte bara på cykelbanan. Långa partier åkte jag på vägarna också, skulle ju hämta barnen på dagis och hade lite tidspress så jag kände mig tvungen. Tack till alla bilförare längs rv. 293 som höll ut och visade hänsyn!

25.92 km
1:24:43
18.4 km/h
143 snittpuls
168 maxpuls
Garmindata

Nu skall det bli riktigt skönt med vilodag imorgon faktiskt. I kväll är jag ensam med barnen. Det blir ugnspannkaka, dusch och fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar