Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-12

Dagen so far

Har varit vid K-stugan och lekt lite med barnen...

Men egentligen var det en timmes långt lidande. Har aldrig varit så bländad av solljus någon gång tidigare. Och de trötta ögonen anpassade sig aldrig utan jag fick skydda ögonen med händerna, som på bilden, om jag skulle titta någonstans. Nu har jag väl bränt sönder hornhinnorna också...

Vi kom in, lunchade och åkte sedan till stan. Barnen fick leka en stund på Biblioteket innan vi gick till tågstationen för att hämta barnens mormor. Ett litet stopp på leksaksaffären hann vi med innan vi bussades hem igen.

Just nu kollar jag på en Paris - Nice livestream med Färjestad - Brynäs på i bakgrunden. Mycket pang-pang i det franska etapploppet, där cyklist efter cyklist vill skapa något. Nu går en större grupp loss, mycket spännande!

Snart ska frugan och jag ut på dejt för att fira sjuårsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar