Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-20

Coolast på Lidl

Nappen gör ju faktiskt hela grejen

Idag har jag INTE tränat. Är rätt sliten ändå, men på fel sätt så att säga. Känns ju lite bittert givetvis att succéveckan inte avslutades på rätt sätt. Nästa vecka (som börjar redan imorgon!!!) innehåller jobb i dagarna sju. Inte allt för inspirerande om jag tänker på träningsplanering. Men, två av dagarna spenderas i Tällberg så det blir väl cykling dit och hem i alla fall. Kvällspass testcykel på tisdag och morgonpass testcykel på fredag och lördag. Vips har jag planerat in fem pass för kommande veckan. Klart och betalt!
Dagen började med organisering och städning här hemma. Lunchpåse på det, följt av hämtning av Emily i Säter, storhandling de luxe, städning av bil, utelek, middag, avsked av vår bil, besök av Kristina och Lasse och besök av Oscar och hans ganska så gravida fästmö Jenny.
Lyckades få till SVT-Play i mobilen på väg hem från Säter så jag kunde se avslutningen av damernas lopp. Herrarnas missade jag totalt men det blev ju ingen skrällseger där direkt. Såg att det var 14000 pers på Lugnet igår när jag var där. Kul att så många var på plats! 10000 idag och 3000 i fredags ger nya publikrekordet 27000 åskådare på Svenska Skidspelen. Det var ju himla trevligt att kolla på tävlingen på plats, tro inte att jag tycker något annat. Men. Jag saknar den där närheten och öppenheten som finns på cykeltävlingar. Givetvis lite svårt att låta 14000 pers gå och stå vart dom vill, det förstår ju till och med jag. Men om jag ska kolla på Skidspelen nästa år ska det vara med ett sådant VIP-pass att jag kan följa med skidåkarna in på toa om jag så vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar