Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-07

Bara så ni vet...

Jag är sjukt trött. Lär styra barnen i säng strax så jag kan somna med gott samvete. Eller just ja, jag tänkte ju träna i Högbo. Intervaller ute, det var inte i förrgår. Först lite städning och efter barnens läggdags blir det en fika. Inte för att jag behöver kalorierna, men det är ju gött. Och ett gott sätt att få lite sockerpang i skallen.
Såg ni Paris-Nice idag? Lite onödigt många vurpor kan jag tycka, men så var det ju motvind också. Bäst dramatik bjöds när bommarna gick ner vid järnvägskorsningen. Ett jävla sätt av klungan att bara inte kunna stanna där dom ska när dom ska. Vino spände vaderna lite mot slutet och skickade klungan i tre delar. Det finns lite kräm där, helt klart.
Har ni tränat något idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar