Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-03-02

20 min + 4 min + 5x30 s

God morgon bloggen! 

Morgonträningen är avklarad. Jag VET vad jag borde klara och vad jag kanske inte klarar, ändå går jag på samma mina varje gång. Jag får för mig att jag är lite starkare än vad jag egentligen är. Och kvart över fem på morgonen är inte rätt tid på dygnet för att imponera på sig själv. Självklart ignorerade jag alla signaler på att jag tog i för mycket under första tjugan vilket resulterade i att den andra tjugan bara blev fyra minuter lång. Straffade dock kroppen med fem spurter, så nästa gång kanske kroppskrället vet vem som bestämmer.

3 kommentarer:

  1. Du imponerar på mig med dina träningstider i varje fall.

    SvaraRadera
  2. Golvet kommer att må mindre bra framöver kan jag tänka mig...

    SvaraRadera
  3. Känns som ett ganska klassiskt träningsupplägg.
    Hög igenkänningsfaktor.

    SvaraRadera