Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-24

Uppe igen.


Filip kom nyss upp, men Ebbah och jag har varit uppe i en och en halv timme nu. Ebbah somnade strax efter 21 igår kväll, hade väl lite förhoppning om att hon ville ha 12 timmar sömn. Men icke. Hon verkar vara inställd på att vakna halv åtta, plus minus en kvart.
En timme kvar till distans, undrar vem eller vilka som väggar idag. Jag har inget emot att vägga igen, men då ska det vara jag själv som sätter mig i väggen. Idag ska jag straffa.
Darvell/Nilsson tävlar idag. Samtidigt är det världscup i Italien, så de har chansen till lite bättre placeringar än vanligt. Förhoppningsvis får de möjligheten att tävla mot cyklister med kapacitet som motsvarar deras egna, och slipper sitta bak i 'kön' med sämre cyklister. Darvell är i bra form dessutom. Lycka till pöjkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar