Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-15

Det går bra nu.

Känner mig mycket bättre idag. Inga känningar alls i halsen faktiskt. Tänkte först att jag ska cykla idag. Men det är nog klokare att vänta till imorgon. Men hur som, det händer grejer.

Vägde 69.7 kilo i morse. Sex hekto lättare än igår och lägsta vikten under 2009. Det är ju kul. Det som är tråkigt är ju att viktnedgång under vila väl antagligen beror på förlorad muskelmassa. Men så tänker jag inte tänka. Jippie, under 70!

Bloggens statistik har återhämtat sig sedan alla helger. Folk verkar tro att internet försvinner bara för att det är jul, nyår eller bara söndag...
Men som sagt, även på trafiksidan har det gått bättre nu. Igår hade jag ganska många besökare. Tack förbundet och Billingeracet för det.


Kalle Anka hade mejlat idag igen. Undrar när Musse Pigg hör av sig?

En sak som inte är bra vill jag avsluta med. Trist kanske att avsluta ett inlägg med negativ attityd. En bitter eftersmak och så vidare. Men ordet "koolt" har börjat hamna i mitt synfält. Här om dagen läste jag det i texten till en film på TV. Sedan dagen efter läste jag ordet i tidningen. Ska det vara så här? Har jag missat något? Har ordet koolt blivit accepterat sedan nyår? Det känns inte bra. Det vrider sig i magen på mig när jag läser det. Måste jag vänja mig eller är det bara några som syndat? Usch.
Kanske vi ska börja skriva jins om dom där byxorna som är så populära också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar