Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-20

Bloggens siffror från igår.

Notera att det bara är bloggens siffror och inte i kombination med hemsidan.

320 helt unika besökare.
512 besök
596 sidvisningar
35 sekunder spenderades vid varje besök, i genomsnitt, på bloggen.

Besökare från totalt 8 länder.
Där Forus (Norge), Cheltenham (England), Basel (Schweiz), Eersel (Holland), Ekenas (Finland) och New Dehli( Indien) tycks ha återkommande besökare. Vem det är från Basel som tittar på sidan kan jag gissa mig till.

Här kommer några topp 3-data från gårdagen:

Hur många gånger besökaren kollade bloggen:
1. 1 gång (151 besökare)
2. 9-14 gånger (70 besökare)
3. 2 gånger (68 besökare)

Hemsidor som genererat besökare (henrikoijer.com räknar jag inte med..):
1. www.happymtb.org
2. http://ifarliganilssonsvrld.blogspot.com
3. Google

Vanligaste sökorden/fraserna som genererar besökare(helgen också inräknad):
1. Manicklar (5 besökare)
1. Öijer blogg (5 besökare)
3. Alla andra ord har genererat en besökare var, men kombinationer med Öijer/oijer/cykel/blogg är vanligast.

Städer:
1. Stockholm (92 besökare)
2. Falun (65 besökare)
3. Borlänge (43 besökare)

Det där var väl väldigt spännande?
På Bloggtoppen.se ligger jag 19:e bland sportbloggarna denna vecka och 397 bland alla bloggar. Enligt bloggtoppen hade jag 529 unika besökare igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar