Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-28

Bilar är hårda, jag är hårdare.

Mitt högra knä är nog bara dubbelt så stort som mitt vänstra idag. Och dubbelt så rörligt som igår, nu kan jag böja det 90 grader. Snart dags för intervaller? Frågan är om jag skadat något i eller kring knäet. Svårt att veta när huden är hård av all vätska där inne och allt är blått. Men det går ju åt rätt håll.
Kanske kan cykla igen om ett par dagar.

Såg på Mästarnas mästare (hette det så?) igår på SVT. Inte så underhållande som jag hoppats på. Tre saker fångade dock min uppmärksamhet:
- Wassberg gillar hårdrock och lyssnar gärna på Rammstein.
- Anders Gärderud är inte hård, som jag trott.
- Ara skänkte bort segern i sista grenen till Susanne Gunnarsson.

Igår var jag väldigt trött, och på eftermiddagarna/kvällarna är det mer att göra här hemma. Därför kom ingen mer uppdatering. Förstår att ni haft det jobbigt nu i nästan ett dygn.

Team Kalas lägger upp "dagens outfit" ibland. Folk som kanske inte känner dem kan tycka att det är ett roligt inslag. Men det har inget med humor att göra, det är så de klär sig. Undrar när dom röda mjukisbrallorna kommer fram?

Vikt i förrgår: 69.9
Vikt igår: 70.5
Vikt idag: 69.5
Min enda förklaring till den plötsliga viktuppgången igår är att det givetvis måste bero på att rörelseenergin från krocken överfördes till min kropp.

3 kommentarer:

  1. Hörrö, det kan inte ha varit mycket till krock, om det bara var 0,6kg rörelseenergi som fastnade på din kropp... Du kanske inte är så hård som du tror ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha. Nej, antagligen inte. Och det är jag tacksam för. För tänk vad ett avbrutet styrrör i kolfiber hade kunnat göra mot min mage, om jag varit hård.

    SvaraRadera
  3. Trist med olyckan, hoppas du blir bra snabbt! Kanske dax att stärka sig hos Limpen sedan..
    Rock on!

    SvaraRadera